اخبار تجهیزات دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

حدود اختیارات اعضاء صنف تجهیزات دندانپزشکی

با سلام و عرض ادب خدمت همه همكاران بزرگوار.

لازم به ذكر است با توجه به حدود اختيارات انجمن دندانپزشكان و همينطور اتحاديه تجهیزات دندانپزشکی ، و نيز به رسميت شناختن اين اختيارات از سوی طرفين ، با اتحاد بين انجمن ها و اتحاديه خيلي سهل و آسانتر ميتوان در جهت اعتراض به تصميمات غير معقول كلان كه به قانون تبديل شده اند و  به ضرر كل مجموعه دندانپزشکی ميباشد ، قدمی محكم و رو به جلو برداشت.

در نامه ارسالی موضع گيري بسيار شفاف و تاكيدی و به دور از خواهش و تعارفات ، نشان از قدرت كل مجموعه دندانپزشكی دارد،و اين قدرت فقط و فقط با اتحاد بين انجمن ها و اتحاديه تجهیزات دندانپزشکی و نيز با شناخت كامل حقوق صنفي از سوي اتحاديه و اعضاي محترم محقق خواهد شد. و در نامه مذكور ميتوان به اين نكته اشاره كرد كه انجمن تمامي حقوق و اختيارات خود را تمام و كمال ميداند و در سايه اين دانايي،با قدرت خواسته هاي خود را قانونمندانه بيان و عملي ميكند...

بنابراين بنده بعنوان يك عضو از اعضاي صنف ، از هيئت مديره اتحاديه خواستارم با تصميمات هوشمندانه و استفاده از پتانسيل هاي موجود ذكر شده و نيز همراه كردن انجمن ها در اين مسير،در جهت رفع مسائل مطرح شده،گامي محكم به جلو بردارند و روي حمايت همه جانبه صنف حساب كنند .

ورود اداره تجهیزات زیر مجموعه وزارت بهداشت!! به فضای بازرگانی و کسب و کار و اصرار بر استخراج اطلاعات تجاری شرکت ها غیرقابل درک و عجیب است

و روشن نبودن دلیل این مصوبات و همچنین نحوه استفاده از آنها نامفهوم و نگران کننده.

بدیهی است که تقریباً همه همکاران با اجرای این طرح دچار مشکل خواهند شد.

بنابراین از حضرتعالی و سایر دوستان خواهش میکنم که پیشنهاداتشون در این مورد رو به بحث بذارن تا با یک جمع بندی مشترک و استراتژی واحد و مشخص با مساله روبرو بشیم.

بنده پیشنهاد میکنم که اتحادیه تجهیزات دندانپزشکی محترم با اعلام اعتراض صریح اعضاء و به تعویق انداختن اجرای طرح، درخواست برگزاری جلسه مشترک با مسوولین اداره تجهیزات را با قید فوریت در دستور کار قرار دهد.

قطعاً مسوولین محترم از شنیدن یک جمع بندی منطقی و چالش های پیش روی اجرای مصوبات این چنینی از یک کانال واحد و رسمی مثل اتحادیه استقبال خواهند کرد.

از سوی دیگر تا زمانی که اعتراض خود را به اداره تجهیزات دندانپزشکی انتقال ندهیم نمی توانیم انتظار داشته باشیم که مشکلات حل شوند.

با آرزوي موفقيت روز افزون برای صنف عزيزمان.

اخبار تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت اخبار تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات دندانپزشکی, نویسنده : اخبار tebgostar007 بازدید : 26 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 14:14